Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kampania „Niezapomniany smak, tradycyjnie.” powraca z odświeżonymi ujęciami i nowym wariantem – Śmietankowe z sosem karmelowym! Kampania objęła Digital, OOH, prasę, ekrany kin i telewizję. W 9 miastach pojawiły się billboardy, a dodatkowe wsparcie zapewnili influencerzy, którzy otrzymali...
Kampania „Niezapomniany smak, tradycyjnie.” powraca z odświeżonymi ujęciami i nowym wariantem – Śmietankowe z sosem karmelowym! Kampania objęła Digital, OOH, prasę, ekrany kin i telewizję. W 9 miastach pojawiły się billboardy, a dodatkowe wsparcie zapewnili influencerzy, którzy otrzymali kreatywne przesyłki z portfolio lodów oraz brand hero – złotą łyżeczką Grycan. Za realizację materiału wideo odpowiedzialny był dom produkcyjny GoldenProduction.