Tak radośnie się rośnie!

  • Klient BoboVita
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2025
  • Produkt Kaszki i słoiczki dla dzieci
  • Kategorie Reklama Film/TV, Żywność

Jak wypromować kaszki i produkty w słoiczkach dla dzieci, których atutem są prosty skład, 100% jakości i naturalnego pochodzenia? Dla BoboVita wymyśliliśmy kampanię „Tak radośnie się rośnie”, w której marka przypomina rodzicom o wpływie diety na rozwój dzieci i niemowląt. Spot 30’’ pokazuje...

Jak wypromować kaszki i produkty w słoiczkach dla dzieci, których atutem są prosty skład, 100% jakości i naturalnego pochodzenia? Dla BoboVita wymyśliliśmy kampanię „Tak radośnie się rośnie”, w której marka przypomina rodzicom o wpływie diety na rozwój dzieci i niemowląt. Spot 30’’ pokazuje trójkę dzieci odkrywających świat z produktami BoboVita. Emitowany jest w TV i internecie. Dodatkowo powstały trzy 15-sekundowe reklamy na temat śniadania, obiadu i kolacji. Koncept - GoldenSubmarine. Za produkcję odpowiada Ones, a PR prowadzi Alert Media Communications.