Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jak wypromować kaszki i produkty w słoiczkach dla dzieci, których atutem są prosty skład, 100% jakości i naturalnego pochodzenia? Dla BoboVita wymyśliliśmy kampanię „Tak radośnie się rośnie”, w której marka przypomina rodzicom o wpływie diety na rozwój dzieci i niemowląt. Spot 30’’ pokazuje...
Jak wypromować kaszki i produkty w słoiczkach dla dzieci, których atutem są prosty skład, 100% jakości i naturalnego pochodzenia? Dla BoboVita wymyśliliśmy kampanię „Tak radośnie się rośnie”, w której marka przypomina rodzicom o wpływie diety na rozwój dzieci i niemowląt. Spot 30’’ pokazuje trójkę dzieci odkrywających świat z produktami BoboVita. Emitowany jest w TV i internecie. Dodatkowo powstały trzy 15-sekundowe reklamy na temat śniadania, obiadu i kolacji. Koncept - GoldenSubmarine. Za produkcję odpowiada Ones, a PR prowadzi Alert Media Communications.