Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Harnaś 2019 - piwo w nowej odsłonie. Celem wprowadzonych w opakowaniu zmian była poprawa percepcji marki, jej unowocześnienie, podniesienie jakości i zachęcenie nowych konsumentów do sięgnięcia po Harnasia. Chcieliśmy, by konsument zyskał pewność, że trzyma w reku porządne, godne zaufania, dobrze...
Harnaś 2019 - piwo w nowej odsłonie. Celem wprowadzonych w opakowaniu zmian była poprawa percepcji marki, jej unowocześnienie, podniesienie jakości i zachęcenie nowych konsumentów do sięgnięcia po Harnasia. Chcieliśmy, by konsument zyskał pewność, że trzyma w reku porządne, godne zaufania, dobrze uwarzone piwo. Wprowadzone zmiany wizerunkowe przekładają się na różne formaty opakowań jednostkowych i zbiorczych oraz inne materiały reklamowe i promocyjne.