Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Izera - polska marka samochodów elektrycznych WYZWANIE ElectroMobility Poland SA realizuje projekt mający urzeczywistnić marzenia o polskiej marce samochodowej – nowoczesnej, odpowiadającej na wyzwania współczesnego świata i zdolnej bez kompleksów konkurować z najlepszymi. W tym celu...
Izera - polska marka samochodów elektrycznych WYZWANIE ElectroMobility Poland SA realizuje projekt mający urzeczywistnić marzenia o polskiej marce samochodowej – nowoczesnej, odpowiadającej na wyzwania współczesnego świata i zdolnej bez kompleksów konkurować z najlepszymi. W tym celu zatrudniono najlepszych specjalistów w Polsce i na świecie do zaprojektowania i zbudowania prototypów aut elektrycznych oraz zaplecza technologicznego. A Dragon Rouge powierzono misję stworzenia marki tych aut – Izery – od koncepcji strategicznej po pełną identyfikację wizualną oraz hasło. Jednym z ważniejszych wyzwań było znalezienie złotego środka bez pójścia na kompromisy pomiędzy dumą lokalnych konsumentów z powodu polskiego rodowodu marki, a impaktowym i uniwersalnym wizerunkiem Izery pozwalającym konkurować jej o klientów poza granicami kraju. Dodatkowo, prezentacja nowej marki zbiegła się w czasie z pandemią, dlatego trzeba było stworzyć odpowiednią narrację adekwatną do nowej normalności. IZERA WYZWANIE ElectroMobility Poland SA realizuje projekt mający urzeczywistnić marzenia o polskiej marce samochodowej – nowoczesnej, odpowiadającej na wyzwania współczesnego świata i zdolnej bez kompleksów konkurować z najlepszymi. W tym celu zatrudniono najlepszych specjalistów w Polsce i na świecie do zaprojektowania i zbudowania prototypów aut elektrycznych oraz zaplecza technologicznego. A Dragon Rouge powierzono misję stworzenia marki tych aut – Izery – od koncepcji strategicznej po pełną identyfikację wizualną oraz hasło. Jednym z ważniejszych wyzwań było znalezienie złotego środka bez pójścia na kompromisy pomiędzy dumą lokalnych konsumentów z powodu polskiego rodowodu marki, a impkatowym i uniwersalnym wizerunkiem Izery pozwalającym konkurować jej o klientów poza granicami kraju. Dodatkowo, prezentacja nowej marki zbiegła się w czasie z pandemią, dlatego trzeba było stworzyć odpowiednią narrację adekwatną do nowej normalności. MARKA INSPIROWA NA NATURĄ Sama nazwa Izera pochodzi od Gór Izerskich, pięknego i czystego zakątka leżącego na terytorium Polski i Czech. Znajduje się tam też Park Ciemnego Nieba, w którym można podziwiać niczym niezmąconą naturę. Spoglądanie w niebo to wyraz ludzkiej pasji do odkrywania świata i realizacji marzeń. Zawsze fascynowało nas bogactwo widocznych na niebie kolorów, w zależności od pory dnia, czy pogody. Posłużyło nam ono za inspirację – gradienty i przejścia tonalne są nieodłącznym elementem rozpoznawczym Izery. Inspirację naturą widać też w stylistyce i konstrukcji samego auta. MARKA INSPIROWANA TECHNOLOGIĄ Izera została zbudowana w oparciu o najnowsze technologie, bo współczesny, rozpędzony świat potrzebuje innowacyjnych rozwiązań. Począwszy od dotykowych ekranów deski rozdzielczej, przez możliwość instalacji z tyłu aż trzech fotelików, po szybkie ładowanie. Taki produkt o nowoczesnej, bezkompromisowej stylistyce wymaga nowoczesnej, digitalowej identyfikacji. Dlatego zbudowaliśmy ją w oparciu o heksagonalne kształty, półtransparentne obiekty, gradienty i dużo elementów motion, aby stworzyć efekt ruchu. Takie zabiegi nie tylko świetnie sprawdzają się w środowisku digitalowym, a także odzwierciedlają progresywny charakter marki. MARKA INSPIROWANA LUDŹMI Modele Izery to rodzinny SUV i miejski hatchback – niezwykle funkcjonalne i innowacyjne rozwiązania zostały zaprojektowane tak, aby otoczyć kierowcę i pasażerów najwyższej klasy komfortem. Sama identyfikacja jest pełna optymizmu i pozytywnej energii. Żywe, czyste kolory, organiczny krój fontu i delikatnie zaokrąglone krawędzie elementów graficznych idealnie korespondują z benefitami aut – rodzinne i przestrzenne, atrakcyjne i dynamiczne, na co dzień w mieście i by złapać oddech w otoczeniu natury. KIERUNEK DLA NOWEJ MARKI Przeprowadzone badania konsumenckie, analizy trendów, kodów wizualnych, komunikacji w Polsce i na świecie zarówno marek aut spalinowych, jak i elektrycznych - to wszystko pomogło nam wyznaczyć kilka możliwych obszarów eksploracji pod kątem nowej marki. Te działania pozwoliły też sprecyzować profil grup docelowych. W wyniku ścisłej współpracy z klientem finalnie obraliśmy kierunek, który umożliwił nam mocne wyeksponowanie kwestii technologicznych – tak ważnych zwłaszcza w przypadku nowej, nikomu nieznanej marki samochodowej – a jednocześnie kreowanie wizerunku marki humanistycznej, czerpiącej z natury – aspektów bliskich naszym grupom docelowym. Chcieliśmy też, aby identyfikacja odzwierciedlała odwagę podejmowania wyzwań, która jest wpisana w DNA marki.