Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Redesign marki Black Red White, największego polskiego producenta i dystrybutora mebli. Polska to europejski lider w produkcji mebli, a my odświeżyliśmy wizerunek największego polskiego producenta i dystrybutora mebli! Dom to mikrokosmos, w którym “historie dzieją się same”, gdzie o rytmie życia...
Redesign marki Black Red White, największego polskiego producenta i dystrybutora mebli. Polska to europejski lider w produkcji mebli, a my odświeżyliśmy wizerunek największego polskiego producenta i dystrybutora mebli! Dom to mikrokosmos, w którym “historie dzieją się same”, gdzie o rytmie życia decydują domownicy, a komfort określają funkcjonalne meble. Pewne jednak jest, że nikt tak nie tworzy domu, jak kobieta! Na tej myśli oparliśmy rebranding marki Black Red White. Nowa komunikacja marki zorientowana jest na kobiety, które spełniają się tworząc komfortowy i harmonijny dom, gdzie meble i dodatki aranżują unikalną przestrzeń, a domownicy czują się dobrze. Poza odświeżeniem znaku, opracowaliśmy specyficzny język wizualny, w którym wykorzystaliśmy „meblowanie” liter ikonami. Proces projektowy objął również prace przy opracowaniu podziału asortymentu, co znalazło odzwierciedlenie zarówno w nowym katalogu, jak i organizacji i wizualizacji miejsca sprzedaży. Zakres prac w projekcie: - badania i analizy - pozycjonowanie marki - identyfikacja wizualna - retail design - strategia komunikacji - projekt katalogu - POS design