Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Rebranding Grupy Żywiec – jednego z najważniejszych graczy na rynku piwnym w Polsce. Grupa Żywiec potrzebowała kompleksowego rebrandingu, który obejmował stworzenie strategii marki korporacyjnej, a następnie odzwierciedlenie jej założeń w nowej identyfikacji i świecie wizualnym. Zadaniem Dragon...
Rebranding Grupy Żywiec – jednego z najważniejszych graczy na rynku piwnym w Polsce. Grupa Żywiec potrzebowała kompleksowego rebrandingu, który obejmował stworzenie strategii marki korporacyjnej, a następnie odzwierciedlenie jej założeń w nowej identyfikacji i świecie wizualnym. Zadaniem Dragon Rouge było było stworzenie tożsamości, która pomogłaby pracownikom Grupy lepiej się z nią zidentyfikować i zrozumieć jej wartości. W ramach audytu wizualnego i analizy strategicznej dla marki przeprowadziliśmy rozmowy z pracownikami różnych szczebli w Grupie. Dzięki temu mogliśmy poznać wiele historii ludzi z pasją i powołaniem. Aby oddać tę pasję, mistrzostwo profesji i siłę ducha zapisane w strategii marki, zdecydowaliśmy się na wyrazistą zmianę dotychczasowej identyfikacji korporacyjnej. Zawładnęliśmy czerwienią – kolorem pasji, ambicji, odwagi, siły i życia. Pozostawiliśmy, chociaż w zmienionej formie, symbol arcyksiążęcej korony rodu Habsburgów jako odniesienie do korzeni, ale również jako atrybut należny firmie z ambicjami lidera rynku. Nowa identyfikacja Grupy Żywiec w pełni oddaje jej tożsamość. Nagrody: Transform Awards 2012 (Złoto) Zakres prac w projekcie: - badania i analizy - pozycjonowanie marki - architektura marki - identyfikacja wizualna - komunikacja wewnętrzna