Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Po 5 latach istnienia Grupa Walk postanowiła zmienić swoją identyfikację wizualną. Chcieliśmy żeby było świeżo, nowocześnie i światowo. Zależało nam na pozostawieniu kolorystyki oraz kroczącego człowieka, którego znali już i lubili nasi klienci. Identyfikację zaprojektował szef działu Design David...
Po 5 latach istnienia Grupa Walk postanowiła zmienić swoją identyfikację wizualną. Chcieliśmy żeby było świeżo, nowocześnie i światowo. Zależało nam na pozostawieniu kolorystyki oraz kroczącego człowieka, którego znali już i lubili nasi klienci. Identyfikację zaprojektował szef działu Design David Racchi wielokrotnie nagradzany m.in. w Cannes.