Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wavemaker
Wavemaker jest agencją nowego typu odpowiadającą na rosnące i coraz bardziej zróżnicowane potrzeby klientów w zakresie usług marketingowych. Łączy ekspertyzy z zakresu mediów, kontentu i technologii. Na całym świecie zatrudnia ponad 8.500 pracowników.
Wavemaker jest agencją nowego typu odpowiadającą na rosnące i coraz bardziej zróżnicowane potrzeby klientów w zakresie usług marketingowych. Łączy ekspertyzy z zakresu mediów, kontentu i technologii. Na całym świecie zatrudnia ponad 8.500 pracowników.
W planowaniu komunikacji Wavemaker bazuje na głębokim zrozumieniu cyklu zakupowego konsumenta i odpowiada za najszerszą globalnie analizę ścieżki zakupowej WM Momentum. WM Momentum do tej pory objęło niemal 400.000 respondentów na 35 rynkach w kilkudziesięciu kategoriach. Dzięki tak obszernej ekspertyzie pomagamy naszym klientom lepiej wykorzystać bogactwo insightów płynące ze zrozumienia w jaki sposób konsumenci dokonują decyzji zakupowych. Pozwala nam to tworzyć bardziej efektywne rozwiązania komunikacyjne dla marek naszych klientów.
Wavemaker jest częścią grupy negocjacyjnej GroupM. Należy do międzynarodowego holdingu komunikacyjnego WPP. Nad zintegrowanymi planami komunikacji pracują silne zespoły klienckie wraz z wyspecjalizowanymi działami odpowiedzialnymi za zaawansowane usługi digitalowe, kreację i kontent, strategię marketingową, badania i zaawansowane projekty analityczne.
Adres
Zaryna 2B bud D
02-593 Warszawa
+ 48 22 11 33 00
Reprezentant:
Paweł Gala
Kompetencje
Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa
Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa
Kluczowi klienci
Nestle, IKEA, Henkel, LG, USP Zdrowie, Empik, H&M, Biedronka, Nest Bank, Nationale-Nederlanden, Chanel, Netflix, Activision Blizzard, Mlekpol, Oshee, Velux
Nestle, IKEA, Henkel, LG, USP Zdrowie, Empik, H&M, Biedronka, Nest Bank, Nationale-Nederlanden, Chanel, Netflix, Activision Blizzard, Mlekpol, Oshee, Velux
Kaktus Jaś Dąbrowski Projekt Plaża
Wavemaker
Target grupa marki Kaktus jest bardzo wymagająca i szukająca różnorodności....
Kuchnia Spotkań IKEA
Wavemaker
Jakość i dopasowanie mebli kuchennych wychodzi w praktyce – podczas przygot...
Nestle Fitness Hands On
Wavemaker
Celem kampanii #HandsOn było zwrócenie uwagi na profilaktykę raka piersi wś...
Złap Rabat na kolekcje H&M Kids
Wavemaker
Wiosenna kampania kuponów rabatowych na kolekcję dziecięcą H&M Kids. Staral...
Nestle Schöller - Kampania Parasolowa
Wavemaker
Przez lata budowaliśmy biznes jak inni. Podążaliśmy za rynkiem nie chcąc do...
Balkon magiczny i praktyczny
Wavemaker
Głównym wyzwaniem było przeniesienie kompetencji marki eksperta od wnętrz n...
Nocna zmiana
Wavemaker
Problemy z erekcją – sam temat wywołuje zazwyczaj nerwowy śmiech, a większ...
Krakus – Tak smakuje szynka
Wavemaker
Nagroda dla tych, którzy uwolnili potencjał innych ludzi, dając im cele i n...