Wavemaker

Wavemaker jest agencją nowego typu odpowiadającą na rosnące i coraz bardziej zróżnicowane potrzeby klientów w zakresie usług marketingowych. Łączy ekspertyzy z zakresu mediów, kontentu i technologii. Na całym świecie zatrudnia ponad 8.500 pracowników.

Wavemaker jest agencją nowego typu odpowiadającą na rosnące i coraz bardziej zróżnicowane potrzeby klientów w zakresie usług marketingowych. Łączy ekspertyzy z zakresu mediów, kontentu i technologii. Na całym świecie zatrudnia ponad 8.500 pracowników.
W planowaniu komunikacji Wavemaker bazuje na głębokim zrozumieniu cyklu zakupowego konsumenta i odpowiada za najszerszą globalnie analizę ścieżki zakupowej WM Momentum. WM Momentum do tej pory objęło niemal 400.000 respondentów na 35 rynkach w kilkudziesięciu kategoriach. Dzięki tak obszernej ekspertyzie pomagamy naszym klientom lepiej wykorzystać bogactwo insightów płynące ze zrozumienia w jaki sposób konsumenci dokonują decyzji zakupowych. Pozwala nam to tworzyć bardziej efektywne rozwiązania komunikacyjne dla marek naszych klientów.
Wavemaker jest częścią grupy negocjacyjnej GroupM. Należy do międzynarodowego holdingu komunikacyjnego WPP. Nad zintegrowanymi planami komunikacji pracują silne zespoły klienckie wraz z wyspecjalizowanymi działami odpowiedzialnymi za zaawansowane usługi digitalowe, kreację i kontent, strategię marketingową, badania i zaawansowane projekty analityczne.

Adres

Zaryna 2B bud D
02-593 Warszawa
+ 48 22 11 33 00

Reprezentant:
Paweł Gala

Kompetencje

Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa

Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa

Kluczowi klienci

Nestle, IKEA, Henkel, LG, USP Zdrowie, Empik, H&M, Biedronka, Nest Bank, Nationale-Nederlanden, Chanel, Netflix, Activision Blizzard, Mlekpol, Oshee, Velux

Nestle, IKEA, Henkel, LG, USP Zdrowie, Empik, H&M, Biedronka, Nest Bank, Nationale-Nederlanden, Chanel, Netflix, Activision Blizzard, Mlekpol, Oshee, Velux

Kuchnia Spotkań IKEA

Wavemaker

Kaktus Jaś Dąbrowski Projekt Plaża

Wavemaker

Target grupa marki Kaktus jest bardzo wymagająca i szukająca różnorodności....

Kuchnia Spotkań IKEA

Wavemaker

Jakość i dopasowanie mebli kuchennych wychodzi w praktyce – podczas przygot...

Nestle Fitness Hands On

Wavemaker

Celem kampanii #HandsOn było zwrócenie uwagi na profilaktykę raka piersi wś...

Złap Rabat na kolekcje H&M Kids

Wavemaker

Wiosenna kampania kuponów rabatowych na kolekcję dziecięcą H&M Kids. Staral...

Nestle Schöller - Kampania Parasolowa

Wavemaker

Przez lata budowaliśmy biznes jak inni. Podążaliśmy za rynkiem nie chcąc do...

Balkon magiczny i praktyczny

Wavemaker

Głównym wyzwaniem było przeniesienie kompetencji marki eksperta od wnętrz n...

Warszawa za Łodzią

Wavemaker

Nocna zmiana

Wavemaker

Problemy z erekcją – sam temat wywołuje zazwyczaj nerwowy śmiech, a większ...

Produkty z Biedronki polecają się

Wavemaker

Krakus – Tak smakuje szynka

Wavemaker

Nagroda dla tych, którzy uwolnili potencjał innych ludzi, dając im cele i n...

Berlinki mówią same za siebie

Wavemaker

Odkryj drugą stronę karty Visa

Wavemaker

Celem kampanii było przypomnienie użytkownikom kart Visa, że tymi samymi ka...

Yes!tem kobietą – tampony o.b.

Wavemaker

Jak w przystępny i atrakcyjny dla nastolatek sposób obalić mity dotyczące d...