Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wolumen sprzedaży małych opakowań (poniżej 1l) Coca-Cola spadał z dwóch powodów: liczebność nastolatków do których skierowany jest produkt malała, główny konkurent prowadził intensywne promocje cenowe. Nadrzędnym celem kampanii było zwiększenie ilości transakcji na opakowaniach poniżej 1l, poprzez...
Wolumen sprzedaży małych opakowań (poniżej 1l) Coca-Cola spadał z dwóch powodów: liczebność nastolatków do których skierowany jest produkt malała, główny konkurent prowadził intensywne promocje cenowe. Nadrzędnym celem kampanii było zwiększenie ilości transakcji na opakowaniach poniżej 1l, poprzez budowanie miłości do marki i zwiekszanie konsumpcji. Opierając się o insight stworzyliśmy mechanizm aktywacji, który zaangażował nastolatków w świat marki a zarazem budował sprzedaż. Kluczem do sukcesu okazali się twórcy internetowi. Osiągnęliśmy spektakularny wzrost transakcji - przeszło 7pp i ustanowiliśmy historyczny poziom miłości do marki – wzrost 13% a konsumpcji o 15pp.