Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Fanta od 2012 tkwiła w impasie sprzedażowo-wizerunkowy, który utrzymywał się do września 2015, kiedy ruszyła lokalna kampania marki. Nadrzędnym celem kampanii był wzrost rekrutacji nastolatków poprzez małe opakowania. Centrum komunikacji był produkt, 12 puszek z grafikami. Wystarczyło kupić puszkę,...
Fanta od 2012 tkwiła w impasie sprzedażowo-wizerunkowy, który utrzymywał się do września 2015, kiedy ruszyła lokalna kampania marki. Nadrzędnym celem kampanii był wzrost rekrutacji nastolatków poprzez małe opakowania. Centrum komunikacji był produkt, 12 puszek z grafikami. Wystarczyło kupić puszkę, zrobić selfie i wrzucić na Instagram z #FantaSelfie. Kluczem do sukcesu był jednak sposób promocji konkursu oparty na idolach nastolatków: youtuberach i nowych mediach. 6 tygodni kampanii spowodowało wzrost wolumenu sprzedaży o 16% versus analogiczny okres 2014, miłości do marki o 37%, a w zabawie z Fanta wzięło udział 11,000 osób.