Bestsellery Empiku

  • Klient Empik
  • Branża
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt Gala wręczenia nagród
  • Kategorie Event marketing

Na zlecenie Empiku agencja El Padre zrealizowała galę wręczenia nagród dla najlepszych tytułów – Bestsellery Empiku 2012. Gala odbyła się w Forcie Sokolnickiego w Warszawie, o charakterystycznym okrągłym kształcie. Prezentacja zarówno nominowanych, jak i zwycięzców odbyła się na ścianach...

Na zlecenie Empiku agencja El Padre zrealizowała galę wręczenia nagród dla najlepszych tytułów – Bestsellery Empiku 2012. Gala odbyła się w Forcie Sokolnickiego w Warszawie, o charakterystycznym okrągłym kształcie. Prezentacja zarówno nominowanych, jak i zwycięzców odbyła się na ścianach wewnętrznych całego budynku, które zastąpiły konwencjonalne ekrany – uczestnicy eventu znajdowali się w ten sposób wewnątrz wydarzenia. Przed rozpoczęciem każdy otrzymał specjalnie wydaną gazetkę Empiku zawierającą informacje o wszystkich nominowanych. Między przedstawieniem sześciu głównych kategorii miały miejsce występy artystyczne m.in. performance mima, z wykorzystaniem multimediów, który wcielił się w postać zawodowego gracza, pojawili się zespół LHR, utwór Adele zagrany przez kwartet 4-te, Artur Andrus, zespół Pectus, Marcin Wyrostek i Coloriage oraz Imany. Nagrody w sześciu kategoriach wręczały osoby odpowiedzialne za poszczególne działy w Empiku. W każdej z kategorii przedstawiono pięć nominacji. Zgodnie z hasłem przewodnim „Kultura jest wszędzie”, cała widownia był otoczona kulturą, a uczestnicy wydarzenia byli w centrum, zarówno projekcji, jak i prezentacji. Dodatkowo w salach przylegających do głównej powstały strefy tematyczne jak: książka, gra, film i muzyka, z których każdy gość mógł skorzystać po części oficjalnej. Galę poprowadził Maciej Stuhr. W evencie wzięło udział 400 gości – głównie twórców i wydawców dzieł pretendujących do nagrody, przedstawiciele świata kultury, sztuki i biznesu.