Frugo

  • Klient FoodCare Sp. z o. o.
  • Branża Napoje bezalkoholowe
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt Frugo
  • Kategorie Reklama Film/TV, Reklama outdoor

Frugo to pierwsza typowo młodzieżowa marka napoju owocowego o niezwykłych smakach. Zbudowana na opozycji wobec dorosłych napojów, dźwięcznej nazwie, indywidualnej butelce i zakrętce z "guzikiem". Obecna odsłona to kolejny rozdział pracy PZL dla marki. Dołącza ona do serii pamiętanych do dziś...

Frugo to pierwsza typowo młodzieżowa marka napoju owocowego o niezwykłych smakach. Zbudowana na opozycji wobec dorosłych napojów, dźwięcznej nazwie, indywidualnej butelce i zakrętce z "guzikiem". Obecna odsłona to kolejny rozdział pracy PZL dla marki. Dołącza ona do serii pamiętanych do dziś kampanii Frugo, takich jak Warzywniak, Pestkarze czy Śmieciarze, które udało się wdrożyć mimo typowego i nie mającego pokrycia w rzeczywistości zastrzeżenia "możliwych negatywnych skojarzeń z marką".