Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W 2000 r. Redd’s zmieniał kategorię piw. Przez dekadę górował w piwach smakowych. Od 2009 zachodzą jednak duże zmiany. Pojawiły się raddlery, cydry i bardzo aktywny Somersby. Od lat mocno kobiecy Redd’s był w defensywie wobec bardziej męskich konkurentów. Aby odwrócić trend ponownie oparliśmy...
W 2000 r. Redd’s zmieniał kategorię piw. Przez dekadę górował w piwach smakowych. Od 2009 zachodzą jednak duże zmiany. Pojawiły się raddlery, cydry i bardzo aktywny Somersby. Od lat mocno kobiecy Redd’s był w defensywie wobec bardziej męskich konkurentów. Aby odwrócić trend ponownie oparliśmy markę o inspirację i różnorodność kulturową, wciąż wspominaną przez konsumentów („Maćku pićkup”). Nowe podejście jest interesujące, aspiracyjne, ale przede wszystkim unisex. Zaś strategicznie silnie uwiarygadnia odmienność Redd’sa i jest zakorzenione w smaku. Redd’s dobitnie i przekonująco wyróżnia się od całej konkurencji jako „piwo inne niż inne”.