Żabka. Mały Wielki Sklep.

  • Klient Żabka Polska
  • Branża Retail (sklepy / sieci handlowe)
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Żabka
  • Kategorie Film internetowy i mobilny, Projektowanie graficzne, Reklama Radio, Reklama Film/TV, Film

Żabka była w percepcyjnej pułapce monopolowego. Jednak pomimo obciążenia wysoką ceną i małym wyborem, głównym problemem marki były niechęć i brak sympatii. 
Wyzwaniem: zbudować pozytywne emocje wokół sklepu/sprzedawcy, aby konsument w ogóle zaczął dostrzegać Żabkę jako spożywczy z atrakcyjnymi...

Żabka była w percepcyjnej pułapce monopolowego. Jednak pomimo obciążenia wysoką ceną i małym wyborem, głównym problemem marki były niechęć i brak sympatii. 
Wyzwaniem: zbudować pozytywne emocje wokół sklepu/sprzedawcy, aby konsument w ogóle zaczął dostrzegać Żabkę jako spożywczy z atrakcyjnymi promocjami. 
Naszym głównym orężem był humor, który niezwykle skutecznie zyskuje sympatię do marki. Ponadto pozwala działać wielopoziomowo. Budować rolę sprzedawcy, atmosferę sklepu osiedlowego oraz codzienne zakupy spożywcze. Atrakcyjnie łączy okazje, produkty, promocje z wizerunkiem. Obniża dysonans niehomogenicznej jakości sieci.
Wyniki testów reklamy, monitoring marki, deklaracji zakupowych czy sprzedaży potwierdzają skuteczność komunikacji.