Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Według badań TNS Polska, ponad połowa młodych osób (19-30 lat) w ogóle nie oszczędza, a jedynie 8% robi to regularnie. Od 2015 roku, w ramach kampanii „Kto wie jak oszczędzać, ten ma”, ING Bank Śląski przekonuje, że odkładania pieniędzy można się po prostu nauczyć. Akcja rozszerzyła ją na kanały...
Według badań TNS Polska, ponad połowa młodych osób (19-30 lat) w ogóle nie oszczędza, a jedynie 8% robi to regularnie. Od 2015 roku, w ramach kampanii „Kto wie jak oszczędzać, ten ma”, ING Bank Śląski przekonuje, że odkładania pieniędzy można się po prostu nauczyć. Akcja rozszerzyła ją na kanały internetu i dotarła do młodszej grupy docelowej.