Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Nowa marka na rynku ubezpieczeń w Polsce, która będzie budziła zaufanie i sympatię klientów. Asecurama to nowa marka pośrednictwa ubezpieczeniowego wprowadzona na rynek polski przez Gras Savoye Polska. Zapewnia ona konsumentom łatwy dostęp do wyselekcjonowanych ofert wielu firm ubezpieczeniowych...
Nowa marka na rynku ubezpieczeń w Polsce, która będzie budziła zaufanie i sympatię klientów. Asecurama to nowa marka pośrednictwa ubezpieczeniowego wprowadzona na rynek polski przez Gras Savoye Polska. Zapewnia ona konsumentom łatwy dostęp do wyselekcjonowanych ofert wielu firm ubezpieczeniowych poprzez Internet, call center oraz sieć niezależnych multiagentów, sprawiając, że każdy może znaleźć ubezpieczenie optymalnie dopasowane do potrzeb i budżetu. Na rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego w Polsce nie ma zbyt wielu silnych marek, stąd pomysł na wykreowanie nowej. Miała ona łatwo kojarzyć się z ubezpieczeniami, a przy tym być przyjazna i nowoczesna. Tworząc jej wizualną interpretację zaczęliśmy od zaufania i bezpieczeństwa jako wartości kluczowych. Jednocześnie uznaliśmy, że nowa marka mogłaby przełamywać nudną i nieco sztywną konwencję ubezpieczeniową. Finalnie jako logo użyliśmy kolorowej parasolki – symbolu charakterystycznego dla ubezpieczeń, w środku którego umieściliśmy niespodziankę – serce symbolizujące troskę, uczciwość i bezproblemowe podejście. Zakres prac w projekcie: - badania i analizy - pozycjonowanie marki - nazewnictwo - identyfikacja wizualna - digital branding