Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Konsumenci przywykli do tego, że o emerytury dba państwo. Miejska klasa średnia cieszy się życiem, nie myśląc o odległej przyszłości. Żeby nakłonić ją do zadbania o przyszłość i skorzystania ze swojej oferty, Prudential musiał przełamać tę bierność. Stworzyliśmy postać „młodego boga”,...
Konsumenci przywykli do tego, że o emerytury dba państwo. Miejska klasa średnia cieszy się życiem, nie myśląc o odległej przyszłości. Żeby nakłonić ją do zadbania o przyszłość i skorzystania ze swojej oferty, Prudential musiał przełamać tę bierność. Stworzyliśmy postać „młodego boga”, reprezentującego taką postawę, i pokazaliśmy jej konsekwencje. Zamiast snuć wizje sielskiej starości, uświadomiliśmy konsumentów, że bez dodatkowych oszczędności ich standard życia kiedyś drastycznie spadnie. Dzięki trafnej identyfikacji barier, wykorzystaniu silnego insightu i wyróżnialnej komunikacji nakłoniliśmy beztroską grupę docelową do zadbania o emeryturę. Osiągnęliśmy imponujące wzrosty rozważania marki i sprzedaży.