Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kluczowym wyzwaniem marki był powrót do koszyka wyboru konsumentów a co za tym idzie akwizycja nowych i co ważne aktywnych klientów. Postanowiliśmy zwrócić uwagę odbiorcy na dysproporcje relacji pomiędzy bankiem a konsumentem. Odwołaliśmy się do insightu, że klient musi być lojalny wobec banku a...
Kluczowym wyzwaniem marki był powrót do koszyka wyboru konsumentów a co za tym idzie akwizycja nowych i co ważne aktywnych klientów. Postanowiliśmy zwrócić uwagę odbiorcy na dysproporcje relacji pomiędzy bankiem a konsumentem. Odwołaliśmy się do insightu, że klient musi być lojalny wobec banku a bank zazwyczaj nie jest lojalny wobec klienta. W kampanii obiecaliśmy, że z Wymarzonym kontem osobistym to co cieszy będzie trwać. Nieskończenie. Dla obecnych i nowych klientów. W trakcie trwania kampanii otworzyliśmy aż 270 000 nowych kont podczas gdy planowaliśmy 100 000.