Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Smak produktów McDonald’s znają wszyscy, nie da się go odtworzyć w domu, a często jest tak, że ma się na niego ochotę. Jak o nim mówić w sposób atrakcyjny dla Millennialsów w kategorii, gdzie o smaku mówi większość konkurentów? Odpowiedzią na to wyzwanie była idea strategiczna #mamsmakanamaka,...
Smak produktów McDonald’s znają wszyscy, nie da się go odtworzyć w domu, a często jest tak, że ma się na niego ochotę. Jak o nim mówić w sposób atrakcyjny dla Millennialsów w kategorii, gdzie o smaku mówi większość konkurentów? Odpowiedzią na to wyzwanie była idea strategiczna #mamsmakanamaka, która pokazała, że każdy ma swoją interpretacje smaku na produkty McDonald’s. Codzienne obiekty zestawiliśmy z kultowymi produktami Mcdonald’s. Dobraliśmy takie formy i kształty, które są atrakcyjne dla młodych ludzi i wpisują się w estetyczny nurt Instagrama. Wprowadzenie platformy komunikacyjnej wpłynęło na wzrost wskaźników wizerunkowych, świadomościowych i sprzedażowych marki McDonald’s. A pierwsza w Polsce kampania na Instagramie, uzyskała najwyższy poziom wskaźnika skuteczności na świecie!