Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Musieliśmy sprawić, żeby ludzie nas polubili. Ale musieliśmy to zrobić mówiąc nie tylko wizerunkowo, ale również sprzedażowo. Mierzyliśmy się więc z wyzwaniem jak wzmacniać wizerunek marki przyjaznej, zachęcając do zakupu produktu, którego się nie lubi? Koncentrując się na grupie polskich rodzin,...
Musieliśmy sprawić, żeby ludzie nas polubili. Ale musieliśmy to zrobić mówiąc nie tylko wizerunkowo, ale również sprzedażowo. Mierzyliśmy się więc z wyzwaniem jak wzmacniać wizerunek marki przyjaznej, zachęcając do zakupu produktu, którego się nie lubi? Koncentrując się na grupie polskich rodzin, chcieliśmy pokazać, że PZU rozumie rodziców i ich wspiera bo również realnie troszczy się o najmłodszych. Tak powstały Niestraszki, które „bawiąc uczą” dzieci o bezpieczeństwie pomagając rodzicom kształtować pozytywne postawy u ich pociech. A dla agentów, stanowią realne narzędzie ułatwiające budowanie relacji z klientami. Niestraszki to pięć pluszowych postaci, które przez zabawę uczą dzieci bezpieczeństwa w obszarach, w których PZU ubezpiecza klientów. Z drugiej strony postaci są wsparciem dla rodziców w codziennej walce o bezpieczeństwo ich pociech. Z kolei PZU Niestraszki wspierają w budowaniu wizerunku oraz sprzedaży kluczowych produktów ubezpieczeniowych.