Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Przy współpracy ze Stowarzyszeniem Projekt: Polska postanowiliśmy odpowiedzieć na rosnący problem mowy nienawiści w sieci. Naszym wyzwaniem było jak największe nagłośnienie powagi problemu, a tym samym zwiększenie świadomości społeczeństwa na jego temat. Dzięki odważnej i kontrowersyjnej kampanii...
Przy współpracy ze Stowarzyszeniem Projekt: Polska postanowiliśmy odpowiedzieć na rosnący problem mowy nienawiści w sieci. Naszym wyzwaniem było jak największe nagłośnienie powagi problemu, a tym samym zwiększenie świadomości społeczeństwa na jego temat. Dzięki odważnej i kontrowersyjnej kampanii #ryjkuźniara udało nam się przyciągnąć uwagę największych polskich mediów. Zebraliśmy ponad 4500 hejtów, obraźliwych komentarzy i brutalnych ataków słownych na Jarka Kuźniara. Wybraliśmy kilkanaście z nich i stworzyliśmy kampanię, której głównym przesłaniem była myśl: Hejt w sieci to przemoc słowna. Zostawia trwały ślad w realnym życiu. Nagłaśniając problem mowy nienawiści w sieci dotarliśmy do 20 mln Polaków, którzy dzięki naszym działaniom zrozumieli, że hejt to również przemoc i należy ją zwalczać.