#ryjkuźniara

  • Klient Projekt: Polska
  • Branża Non profit
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt HejtStop
  • Kategorie Limited budget, PR&Event, Digital&Mobile

Przy współpracy ze Stowarzyszeniem Projekt: Polska postanowiliśmy odpowiedzieć na rosnący problem mowy nienawiści w sieci. Naszym wyzwaniem było jak największe nagłośnienie powagi problemu, a tym samym zwiększenie świadomości społeczeństwa na jego temat. Dzięki odważnej i kontrowersyjnej kampanii...

Przy współpracy ze Stowarzyszeniem Projekt: Polska postanowiliśmy odpowiedzieć na rosnący problem mowy nienawiści w sieci. Naszym wyzwaniem było jak największe nagłośnienie powagi problemu, a tym samym zwiększenie świadomości społeczeństwa na jego temat. Dzięki odważnej i kontrowersyjnej kampanii #ryjkuźniara udało nam się przyciągnąć uwagę największych polskich mediów. Zebraliśmy ponad 4500 hejtów, obraźliwych komentarzy i brutalnych ataków słownych na Jarka Kuźniara. Wybraliśmy kilkanaście z nich i stworzyliśmy kampanię, której głównym przesłaniem była myśl: Hejt w sieci to przemoc słowna. Zostawia trwały ślad w realnym życiu. Nagłaśniając problem mowy nienawiści w sieci dotarliśmy do 20 mln Polaków, którzy dzięki naszym działaniom zrozumieli, że hejt to również przemoc i należy ją zwalczać.