Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Większość mężczyzn wie o piwie tyle ile nauczyły go koncerny, czyli niewiele. Z tą myślą stworzyliśmy markę Piwne Terytoria, która pomaga odkrywać nowe smaki i cieszyć się szeroką ofertą piw z browarów regionalnych i rzemieślniczych w każdym miejscu w kraju. Piwne Terytoria to koncept edukacyjny i...
Większość mężczyzn wie o piwie tyle ile nauczyły go koncerny, czyli niewiele. Z tą myślą stworzyliśmy markę Piwne Terytoria, która pomaga odkrywać nowe smaki i cieszyć się szeroką ofertą piw z browarów regionalnych i rzemieślniczych w każdym miejscu w kraju. Piwne Terytoria to koncept edukacyjny i platforma handlowa agregująca ofertę piw z małych browarów. Nowa marka jest przewodnikiem (nawigatorem) po nieznanym świecie smaków i stylów piwnych. Kluczowym elementem rozwiązania wizualnego jest intuicyjna dla konsumenta nawigacja zorganizowana wg dwóch zmiennych, dodatkowo potwierdzonych w badaniach: poziomu goryczki w smaku oraz subiektywnie rozumianej ciężkości piwa. Nawigacja ta stosowana jest zarówno do edukowania klientów, jak i organizowania oferty pod szyldem Piwnych Terytoriów.