Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W oparciu o wizerunek Mai Sablewskiej, która jest ambasadorką marki Perwoll zorganizowano dwukrotnie loterię promocyjną. Konsumentki mogły wygrać zakupy i metamorfozę ze stylistką w stolicach mody – Londynie (I edycja) oraz Paryżu (II edycja). Komunikacja loterii obejmowała OOH, prasę kobiecą,...
W oparciu o wizerunek Mai Sablewskiej, która jest ambasadorką marki Perwoll zorganizowano dwukrotnie loterię promocyjną. Konsumentki mogły wygrać zakupy i metamorfozę ze stylistką w stolicach mody – Londynie (I edycja) oraz Paryżu (II edycja). Komunikacja loterii obejmowała OOH, prasę kobiecą, Internet, POSM oraz współpracę z influencerami.