Graal - loteria promocyjna

  • Klient Graal Grupa Kapitałowa
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2017
  • Produkt Puszki rybne Graal
  • Kategorie Kampanie zintegrowane, Promocja sprzedaży, Design, Digital, Żywność

Losowanie na żywo zmieniło zwykłą loterię w niezwykle atrakcyjną transmisję na Facebooku. Mimo, że z natury każdej loterii towarzyszy oczekiwanie na rezultat i wielkie emocje, to w tym wypadku udało się je jeszcze nieco podkręcić. Aby sprostać wyzwaniu, przygotowano specjalne studio, z którego...

Losowanie na żywo zmieniło zwykłą loterię w niezwykle atrakcyjną transmisję na Facebooku. Mimo, że z natury każdej loterii towarzyszy oczekiwanie na rezultat i wielkie emocje, to w tym wypadku udało się je jeszcze nieco podkręcić. Aby sprostać wyzwaniu, przygotowano specjalne studio, z którego każde losowanie nadawano na żywo. Z połączenia elementu losowości, pieniężnych nagród i transmisji live z profesjonalnego studia udało się stworzyć angażującą loterię pod nazwą "Ląd pełen nagród”. Akcję promowały: spot internetowy, reklama radiowa i prasowa oraz materiały POS.