Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zwykłe kubki promocyjne były już setki razy, ale UPS-kubki to coś zupełnie innego. Albedo przygotowało 30 000 specjalnych kubków w 5 wariantach: zmieniający kolor, przybijający piątkę, z powierzchnią do pisania, z miejscem na słodkości lub świecący w ciemności. Wystarczyło kupić 3 opakowania...
Zwykłe kubki promocyjne były już setki razy, ale UPS-kubki to coś zupełnie innego. Albedo przygotowało 30 000 specjalnych kubków w 5 wariantach: zmieniający kolor, przybijający piątkę, z powierzchnią do pisania, z miejscem na słodkości lub świecący w ciemności. Wystarczyło kupić 3 opakowania ręczników lub papieru i odebrać wybrany kubek w 1 z 600 saloników Kolporter w całej Polsce. Agencja opracowała koncepcję promocji, zaprojektowała i wyprodukowała kubki, przygotowała szeroki pakiet zróżnicowanych materiałów POS oraz opakowania promocyjne.