Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Stworzenie tożsamości wizualnej nowej linii leków przeciwbólowych dla dzieci marki Ibuprom. To odpowiedzialne zadanie, powierzył nam koncern USP Zdrowie. W obrębie istniejącej identyfikacji brandu, której kluczowym elementem jest kolor marki, podkreśliliśmy charakter linii poprzez zdjęcia...
Stworzenie tożsamości wizualnej nowej linii leków przeciwbólowych dla dzieci marki Ibuprom. To odpowiedzialne zadanie, powierzył nam koncern USP Zdrowie. W obrębie istniejącej identyfikacji brandu, której kluczowym elementem jest kolor marki, podkreśliliśmy charakter linii poprzez zdjęcia jednoznacznie sugerujące adresata, budząc zaufanie i akceptację mam.