Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
IWOSTIN to polska marka dermokosmetyków dostępna jedynie w aptekach. Dotychczasowe opakowanie wywoływało wśród konsumentów głównie skojarzenia z wyrobem medycznym, a nie marką kosmetyczną. Dodatkowo duża liczba komunikatów utrudniała odbiorcom produktu nawigację po portfolio marki. Pierwszym...
IWOSTIN to polska marka dermokosmetyków dostępna jedynie w aptekach. Dotychczasowe opakowanie wywoływało wśród konsumentów głównie skojarzenia z wyrobem medycznym, a nie marką kosmetyczną. Dodatkowo duża liczba komunikatów utrudniała odbiorcom produktu nawigację po portfolio marki. Pierwszym krokiem w procesie odświeżania marki IWOSTIN było oczyszczenie opakowania ze zbędnych komunikatów oraz wprowadzenie hierarchii ważności dla pozostałych elementów. Kolejną fazą było uwspółcześnienie designu oraz nadanie mu skojarzeń z medycznym high-techem. W efekcie redesignu marka zaczęła być postrzegana jako produkt klasy premium