Mniej znaczy więcej

  • Klient SANOFI
  • Branża Kosmetyka/ pielęgnacja
  • Rok produkcji 2017
  • Produkt IWOSTIN
  • Kategorie Opakowania, Insight, Design, Launch / relaunch, Artykuły nieżywnościowe

IWOSTIN to polska marka dermokosmetyków dostępna jedynie w aptekach. Dotychczasowe opakowanie wywoływało wśród konsumentów głównie skojarzenia z wyrobem medycznym, a nie marką kosmetyczną. Dodatkowo duża liczba komunikatów utrudniała odbiorcom produktu nawigację po portfolio marki. Pierwszym...

IWOSTIN to polska marka dermokosmetyków dostępna jedynie w aptekach. Dotychczasowe opakowanie wywoływało wśród konsumentów głównie skojarzenia z wyrobem medycznym, a nie marką kosmetyczną. Dodatkowo duża liczba komunikatów utrudniała odbiorcom produktu nawigację po portfolio marki. Pierwszym krokiem w procesie odświeżania marki IWOSTIN było oczyszczenie opakowania ze zbędnych komunikatów oraz wprowadzenie hierarchii ważności dla pozostałych elementów. Kolejną fazą było uwspółcześnienie designu oraz nadanie mu skojarzeń z medycznym high-techem. W efekcie redesignu marka zaczęła być postrzegana jako produkt klasy premium