Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zaburzenia widzenia. Osłabienie mięśni. Problemy z koordynacją ruchów i utrzymaniem równowagi. To tylko kilka z objawów towarzyszących osobom chorym na stwardnienie rozsiane. Aby zrozumieć z jakimi trudnościami muszą się zmagać i jak wygląda świat z ich perspektywy, w ramach kampanii...
Zaburzenia widzenia. Osłabienie mięśni. Problemy z koordynacją ruchów i utrzymaniem równowagi. To tylko kilka z objawów towarzyszących osobom chorym na stwardnienie rozsiane. Aby zrozumieć z jakimi trudnościami muszą się zmagać i jak wygląda świat z ich perspektywy, w ramach kampanii społeczno-edukacyjnej Zmobilizowani.SM, agencja zorganizowała roadshow Zmobilizowani.SM Café. Do 5 miast w Polsce zawitał autobus-kawiarnia, który na każdym kroku zaskakiwał zmysły i symulował objawy stwardnienia rozsianego. Menu nagle stawało się nieczytelne i mgliste, stół tracił stabilność, podłoga sprawiała wrażenie, jakby ruszała się pod stopami. W ten sposób odwiedzający mobilną kawiarnię mogli przez kilka chwil poczuć się, jak chory na SM. W 2018 roku autobus odwiedził Gdynię, Warszawę, Lublin, Łódź i Katowice. W każdym z miast odbyła się konferencja prasowa. W projekt zaangażowani byli m.in. przedstawiciele stowarzyszeń pacjentów, lekarze neurolodzy, przedstawiciele samorządów terytorialnych, parlamentarzyści. Agencja LoveBrands Relations odpowiadała za przygotowanie planu akcji, koordynację projektu z Irlandią (projekt był lokalną adaptacją globalnej kampanii) oraz realizację projektu na każdym etapie. Agencja odpowiadała też za działania komunikacyjne w kanałach tradycyjnych, w mediach społecznościowych oraz za influencer marketing.