Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Co pracownikom daje szczęście w pracy? Tego mogli dowiedzieć się z mediów (w ramach prowadzonych działań media relations) Polacy. Ponadto podczas eventu w centrum Warszawy mogli się oni podzielić własnymi przemyśleniami na ten temat. Wszystko w ramach kampanii „Sprawdź czy nie szukasz”...
Co pracownikom daje szczęście w pracy? Tego mogli dowiedzieć się z mediów (w ramach prowadzonych działań media relations) Polacy. Ponadto podczas eventu w centrum Warszawy mogli się oni podzielić własnymi przemyśleniami na ten temat. Wszystko w ramach kampanii „Sprawdź czy nie szukasz” realizowanej dla Pracuj.pl. Kampanii towarzyszył raportu „Pensja, zadania, szef – czyli co daje szczęście w pracy” nagłośniony we współpracy z ekspertami i influencerami. Launch Raportu odbył się podczas śniadania prasowego. Rozwinięciem kampanii był event pod Złotymi Tarasami w Warszawie, w trakcie którego Tomasz Kammel zachęcał przechodniów do dopisywania na dużej tablicy argumentów, dlaczego dobra pensja ich uszczęśliwia. Film z akcji promowany był w kanałach własnych Pracuj.pl. W latach 2015-2018 agencja LoveBrands Relations zajmowała się kompleksową obsługą Grupy Pracuj, właściciela największego i najpopularniejszego portalu HRowego w Polsce. Odpowiadała m.in. za strategię komunikacji, PR korporacyjny i produktowy, media relations, event management, digital PR i social media (FB).