(Razem) ścigamy się z cukrzycą

  • Klient Novo Nordisk
  • Branża Leki i suplementy diety
  • Rok produkcji 2016
  • Produkt (Razem) ścigamy się z cukrzycą
  • Kategorie Akcje specjalne, Kampanie społeczne i CSR, Działania PR, Event marketing, Identyfikacja wizualna, Serwisy internetowe, Touchpoint, Media, Kampania, Leki i suplementy diety, Edukacja społeczna i CSR, PR&Event, Content, Doradztwo strategiczne

Celem zainicjowanej w 2016 roku ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „Ścigamy się z cukrzycą” jest zwrócenie uwagi na wczesną profilaktykę i skuteczne leczenie cukrzycy oraz rolę edukacji i aktywności fizycznej w kontroli tej choroby. Kampania powstała przy wsparciu kluczowych organizacji...

Celem zainicjowanej w 2016 roku ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „Ścigamy się z cukrzycą” jest zwrócenie uwagi na wczesną profilaktykę i skuteczne leczenie cukrzycy oraz rolę edukacji i aktywności fizycznej w kontroli tej choroby. Kampania powstała przy wsparciu kluczowych organizacji działających na rzecz pacjentów z cukrzycą. W ramach kampanii przeprowadzane są debaty, spotkania i warsztaty edukacyjne w całej Polsce, badania poziomu cukru we krwi m.in. w instytucjach publicznych oraz publikowane są raporty. Kampania wspiera też udział Novo Nordisk Team w Tour de Pologne. W tegorocznej edycji kampanii szczególny nacisk kładziony jest na powikłania kardiologiczne, którym można zapobiec dzięki nowoczesnym terapiom. Kampania organizowana jest we współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Zespół LoveBrands Relations odpowiedzialny jest również m.in. za stałe doradztwo strategicznie, media relations, PR ekspercki i obsługę kanałów SoMe. Mecenasem kampanii jest firma Novo Nordisk.