Arrinera - Launch supersamochodu

  • Klient Arrinera
  • Branża Motoryzacja
  • Rok produkcji 2016
  • Produkt Arrinera Hussarya
  • Kategorie Akcje specjalne, Ambush marketing, B2B, Działania PR, Event marketing, Kampanie zintegrowane, Launch, Strategia zintegrowana, Design, Digital, Technology & innovation, Motoryzacja, Launch / relaunch, PR&Event, Doradztwo strategiczne

Nagrodzona Srebrnym Spinaczem kampania antykryzysowa wsparła launch pierwszego, polskiego supersamochodu Arrinery Hussarya. Udrożnienie komunikacji z dziennikarzami, polityka „otwartych drzwi”, ambush i digital marketing zniwelowały czarny PR i uczyniły z Arrinery dumę narodową. Zespół...

Nagrodzona Srebrnym Spinaczem kampania antykryzysowa wsparła launch pierwszego, polskiego supersamochodu Arrinery Hussarya. Udrożnienie komunikacji z dziennikarzami, polityka „otwartych drzwi”, ambush i digital marketing zniwelowały czarny PR i uczyniły z Arrinery dumę narodową. Zespół LoveBrands Relations komunikacyjnie wspierał Arrinerę od 2014 roku. Wraz z przedstawicielami mediów uczestniczył m.in. w testach superauta, organizował dla firmy konferencje prasowe i wspierał jej udział w imprezach targowych w Polsce m.in. Motor Show 2015 w Poznaniu i Warszawie, oraz za granicą: w Wielkiej Brytanii na Autosport International Racing Car Show w Birmingham, gdzie został uhonorowany „Best Stand Design 2016”. Prowadził również relacje inwestorskie (investor relations) wspierając proces emisji obligacji korporacyjnych i odpowiadał za działania z zakresu social media and influncer relations.