Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kampania „Wspieraj legalną muzykę #playtidal” zachęciła 1 milion abonentów Play do aktywacji usługi Tidal i wpłynęła na postrzeganie piractwa w Polsce. Do projektu pozyskano ambasadorów ze świata muzyki, ale też influencerów. Kampanię wsparto media relations. podczas Gali Fryderyki 2016 i 2017...
Kampania „Wspieraj legalną muzykę #playtidal” zachęciła 1 milion abonentów Play do aktywacji usługi Tidal i wpłynęła na postrzeganie piractwa w Polsce. Do projektu pozyskano ambasadorów ze świata muzyki, ale też influencerów. Kampanię wsparto media relations. podczas Gali Fryderyki 2016 i 2017 LoveBrands Relations dla Play i Tidal zrealizował akcję ambush marketingową - przy wsparciu influencerów (Łukasz Jakóbiak, Tomson i Baron) przeprowadził wywiady z artystami na temat legalnych żródeł muzyki i streamingu. Apel „Wspieraj legalną muzykę #playtidal” wsparli m.in. Smolik i Kev Fox, Dawid Podsiadło, Aga Zaryan, Ewa Farna, Wojciech Mazolewski, L.U.C, Sidney Polak.