Wspieraj legalną muzykę. #playtidal!

  • Klient PLAY i TIDAL
  • Branża Telekomunikacja
  • Rok produkcji 2016
  • Produkt TIDAL w PLAY
  • Kategorie Akcje specjalne, Aplikacje i serwisy mobilne, Kampanie społeczne i CSR, Działania PR, Event marketing, Guerilla advertising, Kampanie zintegrowane, Launch, Product placement, Reklama w mediach społecznościowych, Strategia zintegrowana, Viral Marketing, Media, kultura i rozrywka, Branded content, Brand Experience, Launch / relaunch, Edukacja społeczna i CSR, PR&Event, Doradztwo strategiczne

Kampania „Wspieraj legalną muzykę #playtidal” zachęciła 1 milion abonentów Play do aktywacji usługi Tidal i wpłynęła na postrzeganie piractwa w Polsce. Do projektu pozyskano ambasadorów ze świata muzyki, ale też influencerów. Kampanię wsparto media relations. podczas Gali Fryderyki 2016 i 2017...

Kampania „Wspieraj legalną muzykę #playtidal” zachęciła 1 milion abonentów Play do aktywacji usługi Tidal i wpłynęła na postrzeganie piractwa w Polsce. Do projektu pozyskano ambasadorów ze świata muzyki, ale też influencerów. Kampanię wsparto media relations. podczas Gali Fryderyki 2016 i 2017 LoveBrands Relations dla Play i Tidal zrealizował akcję ambush marketingową - przy wsparciu influencerów (Łukasz Jakóbiak, Tomson i Baron) przeprowadził wywiady z artystami na temat legalnych żródeł muzyki i streamingu. Apel „Wspieraj legalną muzykę #playtidal” wsparli m.in. Smolik i Kev Fox, Dawid Podsiadło, Aga Zaryan, Ewa Farna, Wojciech Mazolewski, L.U.C, Sidney Polak.