#IwillNotBeDeleted

  • Klient Rimmel London
  • Branża Kosmetyka/ pielęgnacja
  • Rok produkcji 2018
  • Produkt Rimmel London
  • Kategorie Akcje specjalne, Kampanie społeczne i CSR, Działania PR, Kampanie zintegrowane, Launch, Strategia zintegrowana, Viral Marketing, Digital, Kampania, Media, kultura i rozrywka, Edukacja społeczna i CSR, Doradztwo strategiczne

Kampania #IwillNotBeDeleted rzuciła wyzwanie hejtowi w internecie ukierunkowanemu na wygląd (#stopbeautyhejt). Trafny dobór tematu, przekazów oraz influencerów pozwolił na dotarcie do 3,5 mln osób i uzyskanie ponad 1,5 miliona interakcji wartych ponad 1 mln zł. Kampania #Iwillnotbedeleted to...

Kampania #IwillNotBeDeleted rzuciła wyzwanie hejtowi w internecie ukierunkowanemu na wygląd (#stopbeautyhejt). Trafny dobór tematu, przekazów oraz influencerów pozwolił na dotarcie do 3,5 mln osób i uzyskanie ponad 1,5 miliona interakcji wartych ponad 1 mln zł. Kampania #Iwillnotbedeleted to globalna inicjatywa marki Rimmel London przeciwko tzw. „beauty bullying”. Podstawą dla kampanii, z udziałem m.in. Rity Ory i Cary Delevingne, było badanie, które wskazało na zjawisko usuwania zdjęć z netu pod wpływem hejtu. Każdy z rynków miał jednak swobodę w adaptacji kluczowych przekazów do działań PR, jak również w doborze narzędzi, które pozwoliłyby na wygenerowanie buzzu wokół filmu oraz głównej idei kampanii. Przykładem takich lokalnych inicjatywy było ukucie nowego określenia #beautyhejt, pomysł na akcje viralową z „czerwonymi makijażami”, wysyłka kreatywna do influencerek z kosmetykami i apelem o włączenie się do akcji „czerwonych makijaży”, włączenie do akcji elementu cause related marketing przez współpracę z Fundacją „Dajemy Dzieciom Siłę” i sponsorowanie rozmów na Telefonie Zaufania za każdy upubliczniony makijaż, dobór adekwatnych partnerów medialnych - ofeminin, onet i noizz. Ambasadorką akcji w Polsce była Red Lipstick Monster, najpopularniejsza youtuberka i influencerka z branży beauty w Polsce. Link: https://www.youtube.com/watch?v=xLZk9y2orjI