Grupa MTP

  • Klient Grupa MTP
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2019
  • Produkt Grupa MTP
  • Kategorie B2B, Event marketing, Identyfikacja wizualna, Launch, Marketing Miejsc, Projektowanie graficzne, Strategia zintegrowana, Insight, Design, Media, kultura i rozrywka, Usługi, Launch / relaunch, Doradztwo strategiczne

Nowa tożsamość Międzynarodowych Targów Poznańskich, wprowadzenie nadrzędnej marki korporacyjnej Grupa MTP, redefinicja struktury portfela marek. Ostatnie lata to czas bardzo szybkiej ewolucji Międzynarodowych Targów Poznańskich w stronę nowoczesnej branży eventowej. Firma obecnie, poza imprezami...

Nowa tożsamość Międzynarodowych Targów Poznańskich, wprowadzenie nadrzędnej marki korporacyjnej Grupa MTP, redefinicja struktury portfela marek. Ostatnie lata to czas bardzo szybkiej ewolucji Międzynarodowych Targów Poznańskich w stronę nowoczesnej branży eventowej. Firma obecnie, poza imprezami targowymi, organizuje liczne kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe oraz megaeventy. Poza Poznaniem, przedsięwzięcia te można oglądać m.in. w Warszawie, Krakowie, Lublinie czy na Śląsku. Firma zarządza kilkoma dużymi obiektami konferencyjno – wystawienniczymi oraz oferuje usługi uzupełniające pod indywidualnymi markami – od usług technicznych przez cateringowe, po reklamowe stanowiące uzupełnienie każdego udanego eventu. Uporządkowanie oferty biznesowej wiązało się z powołaniem do życia nadrzędnej marki korporacyjnej pod nazwą Grupa MTP, która stała się nośnikiem nowego wizerunku firmy, zaprojektowanego przez Dragon Rouge. Nowa marka jest dynamiczna, kolorowa i elastyczna – jak wydarzenia, których jest organizatorem. Motywem przewodnim całej firmy stało się hasło: Grupa MTP. Dobrze zaprojektowane wydarzenia.