Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W ramach współpracy z agencjami Agencja 2012 oraz Feeders Agency wdrożyliśmy aktywację realizowaną w kampanii digitalowej dla marki Żywiec 0%. Stworzyliśmy wirtualny Tap Bar, gdzie użytkownik mógł "porozmawiać" z barmanem i wziąć udział w konkursie. Naszym zadaniem było stworzenie video pag’a,...
W ramach współpracy z agencjami Agencja 2012 oraz Feeders Agency wdrożyliśmy aktywację realizowaną w kampanii digitalowej dla marki Żywiec 0%. Stworzyliśmy wirtualny Tap Bar, gdzie użytkownik mógł "porozmawiać" z barmanem i wziąć udział w konkursie. Naszym zadaniem było stworzenie video pag’a, który “przenosi” użytkownika do wirtualnego baru, gdzie barman zapoznaje go z gamą wprowadzonych na rynek, nowych rodzajów Żywca 0%. Użytkownik ma możliwość wzięcia udział w konkursie, w którym musi m.in. wykorzystać wiedzę uzyskaną od barmana. Doświadczenie zostało oparte na efekcie video 180 z wykorzystaniem żyroskopu na urządzeniach mobilnych – użytkownik obracając telefon mógł rozejrzeć się po barze, co uatrakcyjniło interakcję.