Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Lato jest totalnie pełne spontanów. Na przykład idziesz z dziewczyną z Tindera na randkę, po drodze wpadacie do sklepu po kolkę. No i jest dylemat - którą? Bo jeszcze nie wiesz, czy ona jest #teamcola czy #teampepsi? Nie chcąc spalić tematu pytasz, czy "Pepsi będzie spoko?", bo dla ciebie zawsze...
Lato jest totalnie pełne spontanów. Na przykład idziesz z dziewczyną z Tindera na randkę, po drodze wpadacie do sklepu po kolkę. No i jest dylemat - którą? Bo jeszcze nie wiesz, czy ona jest #teamcola czy #teampepsi? Nie chcąc spalić tematu pytasz, czy "Pepsi będzie spoko?", bo dla ciebie zawsze spoko, ale jeszcze nie wiesz, czy dla niej też... Poznajcie kampanię, która podbiła 17. europejskich rynków. Kampanię, która pokazała, że sięgnięcie po Pepsi w sklepie jest jak sięgnięcie po znacznie więcej w lecie. Więcej wakacyjnych spontanów, więcej pierwszych sukcesów na MAXA, więcej imprez w waszym stylu. To kampania słoneczna, luźna, lekka i taka, po której nie tylko dziewczyna powie w sklepie "PEPSI JEST TOTALNIE SPOKO".