Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Życie wielu z nas w trakcie pandemii wywróciło się do góry nogami. Dotychczasowe hobby musiały ustąpić miejsca nowym... bardziej domowym. Plany odłożyły się w czasie "na kiedyś". Nie zrezygnowaliśmy jednak z kontaktu z ludźmi - musieliśmy znaleźć nowe sposoby na to by pozostać sobie Dalej Bliscy....
Życie wielu z nas w trakcie pandemii wywróciło się do góry nogami. Dotychczasowe hobby musiały ustąpić miejsca nowym... bardziej domowym. Plany odłożyły się w czasie "na kiedyś". Nie zrezygnowaliśmy jednak z kontaktu z ludźmi - musieliśmy znaleźć nowe sposoby na to by pozostać sobie Dalej Bliscy. Jeszcze bliżej klientów chciał być PKO Bank Polski. O nowych, fantastycznych technologiach PKO Banku Polskiego opowiedzieliśmy w trzech historiach pełnych ciepła, wolności i szczęścia. Pomimo braku możliwości przyjęcia klientów osobiście, PKO Bank Polski wyszedł naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów oferując im nowe, w pełni zdalne, rozwiązania. Powstały one z myślą o tym, by w czasach zachowania dystansu wciąż być blisko siebie - zarówno w relacjach bank-klient, jak i tych bardziej osobistych.