Więcej wspólnego niż się wydaje

  • Klient PKO Bank Polski
  • Branża Bankowość
  • Rok produkcji 2021
  • Produkt PKO Konto dla Młodych
  • Kategorie Buzz marketing, Reklama Film/TV, Reklama mobilna, Użyteczność, Insight, Media, Technology & innovation, Bankowość

Co można powiedzieć o enigmatycznej "Gen-Z"? Na przykład to, że "Gen-Z" to różnorodność. Każdy wnosi do grupy własne atuty: zajawki, hobby, skille. Im bardziej każdy się wyróżnia, tym mocniejsza jest ekipa. Wyposażeni w taką wiedzę podjęliśmy wyzwanie: co "Gen-Z" łączy z PKO Bankiem Polskim? Czy...

Co można powiedzieć o enigmatycznej "Gen-Z"? Na przykład to, że "Gen-Z" to różnorodność. Każdy wnosi do grupy własne atuty: zajawki, hobby, skille. Im bardziej każdy się wyróżnia, tym mocniejsza jest ekipa. Wyposażeni w taką wiedzę podjęliśmy wyzwanie: co "Gen-Z" łączy z PKO Bankiem Polskim? Czy "Gen-Z" uwierzy, że PKO Bank Polski mówi "tym samym językiem"? PKO Konto dla Młodych idealnie wpisuje się w lifestyle "Gen-Z": błyskawiczny BLIK, własny asystent... głosowy i pyszna promka. Pasuje? Jak najbardziej! "Gen-Z" i PKO Bank Polski mają Więcej wspólnego niż się wydaje! Wyprawienie urodzin #BFF z pomocą rozwiązań bankowych okazało się dziecinnie łatwe. Finalnie kampania trafiła do pokolenia Z... Ponad 70 proc. badanych uznało, że treści video były skierowane "do takich jak ja". Wzrost sprzedaży PKO Konto dla Młodych potwierdził ten fakt.