Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Przyjrzeliśmy się setkom kampanii zrealizowanych w ostatnich dwóch latach. Były wśród nich projekty z Europy, Azji, obu Ameryk, Afryki, Australii i Oceanii. Nagradzane i takie, o których słyszało niewielu marketerów. Co nas w nich interesowało? Użyte technologie! Tak powstał Martech Trendbook...
Przyjrzeliśmy się setkom kampanii zrealizowanych w ostatnich dwóch latach. Były wśród nich projekty z Europy, Azji, obu Ameryk, Afryki, Australii i Oceanii. Nagradzane i takie, o których słyszało niewielu marketerów. Co nas w nich interesowało? Użyte technologie! Tak powstał Martech Trendbook 2023. Postanowiliśmy sprawdzić, jak marketerzy i agencje reklamowe wykorzystują nowe technologie. Jak służą one celom marketingowym i jak zmieniają rynek reklamy. Przeanalizowaliśmy też najgorętsze dyskusje na LinkedIn, by dowiedzieć się, o jakich technologiach liderzy marketingu rozmawiają najczęściej. Zbadaliśmy kontekst tych dialogów, by sprawdzić, które technologie oceniają jako użyteczne, a którym nie wróżą wielkiej przyszłości. Efektem naszych poszukiwań jest 10 trendów, które zdominują technologicznie marketing w 2023 r. Niektóre z nich nazwaliśmy tak, jak nazywają się technologie, inne łączą w jedną grupę zbieżne zjawiska marketingowe, których esencją są możliwości nowych technologii. - Deepfake - AI (artificial intelligence – sztuczna inteligencja) - web AR (augmented reality – rozszerzona rzeczywistość) - Voice Recognition - Gaming - Hacking - Social Media - Big Data - Metaverse & NFT - Social Martech Gotowy? Zatem pozwól nowym technologiom zabrać się w podróż do przyszłości! www.trendbook.marketing/pl