NUTLINE modernizacja marki

  • Klient Intersnack Rumunia
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2022
  • Produkt NUTLINE modernizacja marki
  • Kategorie Identyfikacja wizualna, Opakowania, Żywność

NUTLINE to marka Intersnack w Rumunii - oferta naturalnych orzechów i nasion. Szerokie portfolio wymagało redesignu, by odróżnić się od marek własnych i wypracować silniejszą własną tożsamość. Celem było więc wzmocnienie bloku na półce, modernizacja stylu wizualnego, mocniejsze osadzenie w...

NUTLINE to marka Intersnack w Rumunii - oferta naturalnych orzechów i nasion. Szerokie portfolio wymagało redesignu, by odróżnić się od marek własnych i wypracować silniejszą własną tożsamość. Celem było więc wzmocnienie bloku na półce, modernizacja stylu wizualnego, mocniejsze osadzenie w kategorii zdrowszej żywności oraz budowanie percepcji wyższej jakości bez dystansowania konsumentów. Oferta premium, ale dostępna i zachęcająca.