PRM.COM

  • Klient PRM.COM (ANSWEAR.COM)
  • Branża Moda
  • Rok produkcji 2025
  • Produkt PRM.COM
  • Kategorie Identyfikacja wizualna, Projektowanie graficzne, Design, Digital, Media, kultura i rozrywka, Branded content, Dobra konsumenckie, Brand Experience, Retail, Digital&Mobile

PRM to nowa marka, która powstała w wyniku ewolucji streatwearowego Sneakerstudio w kierunku high-end fashion. Pod skrzydłami Answear.com z lokalnego polskiego e-commercu szybko przekształciła się w renomowanego gracza na rynku mody europejskiej. Koncept marki, w którym spotykają się luksus ze...

PRM to nowa marka, która powstała w wyniku ewolucji streatwearowego Sneakerstudio w kierunku high-end fashion. Pod skrzydłami Answear.com z lokalnego polskiego e-commercu szybko przekształciła się w renomowanego gracza na rynku mody europejskiej. Koncept marki, w którym spotykają się luksus ze swobodną energią ulicy, kultura niszowa z popularną, to ekskluzywny klub dla ludzi, którzy widzą modę jako inspirujące pole możliwości i wiedzą, jak bawić się trendami. Zainspirowani oryginalnością, kreatywnością i odwagą grupy docelowej oraz samego klienta, stworzyliśmy ideę pozycjonowania “Prime Choice”. PRM to miejsce pierwszego wyboru dla osób ceniących to, co w awangardzie, lubiących torować nowe trendy. Jednocześnie “Prime choice” stało się hasłem marki dekodującym nazwę PRM i wspomagającym jej zapamiętywanie. Idąc za pozycjonowaniem marki PRM, znaleźliśmy dla znaku mocną, dystynktywną i oryginalną formę. Z jednej strony nowy znak spełnia wszystkie wytyczne funkcjonalne takie, jak czytelność, nawet w małych aplikacjach, możliwość współwystępowania ze znakami innych marek, łatwość lokowania na różnych layoutach, a z drugiej jest jedyny w swoim rodzaju – łączy różne konwencje i bawi się formą. Tak jak marka, którą reprezentuje. Znak był punktem wyjścia do stworzenia serii patternów wykreślonych na podstawie liter p, r i m, które ze względu na swoją elastyczność i morficzność są bardzo pomocnym elementem wizualnym – zarówno w wersji black&white, jak i z zastosowaniem kolorów marki.   Poza podstawowymi i obowiązkowym dla e-commerce zestawem czerni i bieli w palecie PRM pojawia się połączenie czystego, digitalowego fioletu i ciemnej, organicznej zieleni. Ten miks kolorystyczny współgra z eksluzywnym i niszowym tonality PRM. Także typografia przewidziana w systemie marki podkreśla jej eklektyczny i wyrafinowany styl: dla zapisu headlineów wybraliśmy font NibPRO – nowoczesne, dwuelementowe, szeryfowe retro z twistem w poszczególnych literach i zestawiliśmy to z ultraprostym i eleganckim RoobertemPRO. TRANSFORM AWARDS EUROPE 2025 ZŁOTO, SREBRO I BRĄZ