DOBROSTANY

  • Klient DOBROSTANY
  • Branża Napoje bezalkoholowe
  • Rok produkcji 2025
  • Produkt DOBROSTANY - FUNKCJONALNE HERBATY
  • Kategorie E-commerce / e-services / m-commerce, Identyfikacja wizualna, Kampanie zintegrowane, Launch, Opakowania, Projektowanie graficzne, Promocja sprzedaży, Serwisy internetowe, Ilustracja, Touchpoint, Insight, Design, Żywność, Leki i suplementy diety, Dobra konsumenckie, Uroda i pielęgnacja, Napoje bezalkoholowe, Launch / relaunch, Retail, Digital&Mobile, Doradztwo strategiczne

Dobrostany - Czy herbata i suplementy mogą współistnieć w sposób wiarygodny 
i cieszyć oko?
Pracując nad nową marką funkcjonalnych herbat, nie chcieliśmy tworzyć kolejnego produktu skupionego wyłącznie na medycznych korzyściach. Chcieliśmy stworzyć markę promującą styl życia oparty na...

Dobrostany - Czy herbata i suplementy mogą współistnieć w sposób wiarygodny 
i cieszyć oko?
Pracując nad nową marką funkcjonalnych herbat, nie chcieliśmy tworzyć kolejnego produktu skupionego wyłącznie na medycznych korzyściach. Chcieliśmy stworzyć markę promującą styl życia oparty na dobrostanie. Tak powstały DOBROSTANY – Inteligentne Formuły na Bazie Natury. Marka, która promuje holistyczne podejście do dobrego samopoczucia, łącząc mądrość natury 
z dokonanami nauki.; przyjemność smaku, 
z siłą adaptogenów. DOBROSTANY to nie tylko produkt — to styl życia, który może rozwijać się na wiele sposobów. Zaczyna się od funkcjonalnych herbat, jutro może otworzyć drzwi do nowoczesnego SPA.