PUDLISZKI - PORTFOLIO REDESIGN

  • Klient PUDLISZKI
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2025
  • Produkt PUDLISZKI
  • Kategorie Identyfikacja wizualna, Opakowania, Insight, Design, Żywność, Dobra konsumenckie

PUDLISZKI. W dynamicznym świecie FMCG odświeżenie marki to konieczność, nie wybór. Dlatego pracując nad redesignem marki Pudliszki, z pokorą podeszliśmy do do zniany. Kluczowym celem było zwiększyć impakt na półce, ułatwić nawigację po szerokim portfolio i wzmocnić apetyczność. Dlatego nowe...

PUDLISZKI. W dynamicznym świecie FMCG odświeżenie marki to konieczność, nie wybór. Dlatego pracując nad redesignem marki Pudliszki, z pokorą podeszliśmy do do zniany. Kluczowym celem było zwiększyć impakt na półce, ułatwić nawigację po szerokim portfolio i wzmocnić apetyczność. Dlatego nowe opakowania to nie rewolucyjne zmiany - to wyciągnięcie na światło dzienne tego, co w marce najważniejsze: Logotyp na pierwszym planie – jako znak jakości i zaufania. Duże, realistyczne zdjęcia jedzenia – serwowane jak na prawdziwym stole Minimalizm i spójność – by zbudować mocny blok na półce i szybciej prowadzić konsumenta do wyboru. Nowa energia, ten sam smak.