DAX

  • Klient DAX
  • Branża Artykuły kosmetyczne i środki higieny osobistej i artykuły farmaceutyczne
  • Rok produkcji 2025
  • Produkt DAX
  • Kategorie Opakowania, Projektowanie graficzne, Design, Uroda i pielęgnacja

DAX to marka dobrze rozpoznawalna na półce ochrony przeciwsłonecznej. Ale potrzebowała odświeżenia. Nie chodziło o rewolucję, tylko o wzmocnienie tego, co działało: lepszą widoczność, czytelniejsze portfolio i łatwiejszą nawigację. Co zrobiliśmy: • Wzmocniliśmy branding i zwiększyliśmy impakt...

DAX to marka dobrze rozpoznawalna na półce ochrony przeciwsłonecznej. Ale potrzebowała odświeżenia. Nie chodziło o rewolucję, tylko o wzmocnienie tego, co działało: lepszą widoczność, czytelniejsze portfolio i łatwiejszą nawigację. Co zrobiliśmy: • Wzmocniliśmy branding i zwiększyliśmy impakt wizualny, • Uspójniliśmy portfolio – budując silny, rozpoznawalny blok marki, • Uporządkowaliśmy architekturę opakowań i uprościliśmy nawigację po ofercie. Czasami ewolucja istniejącej tożsamości jest trudniejsza niż tworzenie marki na nowo czy radykalna rewolucja. Lifting wymaga szacunku dla historii marki i precyzji - małe, ale przemyślane zmiany, robią różnicę.