Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
DAX to marka dobrze rozpoznawalna na półce ochrony przeciwsłonecznej. Ale potrzebowała odświeżenia. Nie chodziło o rewolucję, tylko o wzmocnienie tego, co działało: lepszą widoczność, czytelniejsze portfolio i łatwiejszą nawigację. Co zrobiliśmy:• Wzmocniliśmy branding i zwiększyliśmy impakt...
DAX to marka dobrze rozpoznawalna na półce ochrony przeciwsłonecznej. Ale potrzebowała odświeżenia. Nie chodziło o rewolucję, tylko o wzmocnienie tego, co działało: lepszą widoczność, czytelniejsze portfolio i łatwiejszą nawigację. Co zrobiliśmy:• Wzmocniliśmy branding i zwiększyliśmy impakt wizualny,• Uspójniliśmy portfolio – budując silny, rozpoznawalny blok marki,• Uporządkowaliśmy architekturę opakowań i uprościliśmy nawigację po ofercie. Czasami ewolucja istniejącej tożsamości jest trudniejsza niż tworzenie marki na nowo czy radykalna rewolucja. Lifting wymaga szacunku dla historii marki i precyzji - małe, ale przemyślane zmiany, robią różnicę.