STATSCORE

  • Klient STATSCORE
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2025
  • Produkt STATSCORE
  • Kategorie B2B, E-commerce / e-services / m-commerce, Identyfikacja wizualna, Projektowanie graficzne, Strategia zintegrowana, Technologia, Touchpoint, Insight, Design, Digital, Technology & innovation, Media, kultura i rozrywka, Usługi, Launch / relaunch, Digital&Mobile, Smart use of date, Doradztwo strategiczne

Statscore to dynamiczna firma technologiczna działająca w branży danych sportowych. Marka specjalizuje się w zbieraniu danych za pomocą sieci doświadczonych skautów, przetwarzaniu ich przy użyciu zaawansowanego oprogramowania do wizualizacji oraz oferowaniu zarówno danych, jak i rozwiązań...

Statscore to dynamiczna firma technologiczna działająca w branży danych sportowych. Marka specjalizuje się w zbieraniu danych za pomocą sieci doświadczonych skautów, przetwarzaniu ich przy użyciu zaawansowanego oprogramowania do wizualizacji oraz oferowaniu zarówno danych, jak i rozwiązań software'owych dla firm z branży zakładów bukmacherskich, mediów, organizacji sportowych i lig. TRANSFORM AWARDS EUROPE 2025 - ZŁOTO I BRĄZ Nowa strategia marki opierała się na spostrzeżeniu, że dane są użyteczne tylko wtedy, gdy można je wykorzystać do angażowania odbiorców. a angażowanie odbiorców zależy od tego, co widzą i z czym wchodzą w interakcję. Określiliśmy, że siłą Statscore są dwie powiązane cechy: (1) wysokiej jakości dane pozyskiwane z licznych obiektów sportowych oraz (2) niezrównana zdolność do prezentowania tych danych w formie wizualnie atrakcyjnych grafik. W efekcie, produkty Statscore zostały zaprojektowane w taki sposób, aby pełnić nie tylko rolę informacyjną, ale również wizualnie angażować odbiorcę. Koncepcja została uchwycona w haśle, wyrażonym po angielsku: „Great Data Made Visible”. Nowa tożsamość Statscore pozycjonuje markę jako odważnego gracza z wyrazistą, sportową osobowością, który kocha rywalizację. Język wizualny odzwierciedla esencję sportu, łącząc symbole kojarzące się z arenami sportowymi, żywe kolory oraz typografię inspirowaną kulturą amerykańskich uczelni sportowych. Od momentu ponownego wprowadzenia na rynek na początku 2024 roku, widoczność marki na kluczowych wydarzeniach branżowych znacząco wzrosła, co przełożyło się na większe zainteresowanie ofertą marki.