Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Grupa Dobry Hotel od lat zarządza hotelami o zróżnicowanym profilu w atrakcyjnych lokalizacjach całej Polski, zarówno w miastach, jak i resortach. Trudności w zarządzaniu tak różnorodnymi markami oraz otoczenie konkurencyjne skłoniły klienta do stworzenia parasolowej marki konsumenckiej. Potrzebne...
Grupa Dobry Hotel od lat zarządza hotelami o zróżnicowanym profilu w atrakcyjnych lokalizacjach całej Polski, zarówno w miastach, jak i resortach. Trudności w zarządzaniu tak różnorodnymi markami oraz otoczenie konkurencyjne skłoniły klienta do stworzenia parasolowej marki konsumenckiej. Potrzebne było rozwiązanie, które pozwoliłoby przejść od firmy zarządzającej portfelem rozproszonych marek hoteli do marki grupy hoteli o podwyższonym standardzie. Stworzona została narracja, która różnorodność oferty zmieniła w silny atrybut wizerunkowy. Nowa marka to kalejdoskop doświadczeń, emocje odkrywania, kolekcja niecodziennych wrażeń, wspomnień i historii. Tę esencję wyraża claim Każda podróż to opowieść oraz nazwa Destigo wskazująca na to, że hotele w ramach marki są destynacją samą w sobie. Język wizualny Destigo wpisuje się w kody premium, gdzie każdy detal ma znaczenie. Przejawia się to w klasycznej, jubilerskiej formie znaku oraz stworzonych na jego bazie akcentach w postaci ażurowych patternów, linii. Widać to też w stylu zdjęciowym, w którym pojawiają się zbliżenia na charakterystyczne detale designu wnętrz, niestandardowe kadry i nieoczywista perspektywa. W efekcie powstawała spójna, a jednocześnie elastyczna marka o wiarygodnym i spójnym wizerunku w segmencie mass premium, a jednocześnie wzmacniająca indywidualny charakter każdego z hoteli w jej portfelu. TRANSFORM AWARDS EUROPE 2025 - BRĄZ