Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Marka napojów gazowanych ORANŻADA Hellena, podjęła decyzję o analizie swojego dotychczasowego claimu (Cudze chwalicie, Swego nie znacie), aby jeszcze lepiej dostosować się do zmieniającego się krajobrazu kulturowego i społecznego. Zaproponowany przez nas przekaz, „Cudze chwalicie, a Siebie?” oraz...
Marka napojów gazowanych ORANŻADA Hellena, podjęła decyzję o analizie swojego dotychczasowego claimu (Cudze chwalicie, Swego nie znacie), aby jeszcze lepiej dostosować się do zmieniającego się krajobrazu kulturowego i społecznego. Zaproponowany przez nas przekaz, „Cudze chwalicie, a Siebie?” oraz akcja #hellendż została zaprojektowana w oparciu o insight wskazujący na to, że choć Polacy uważają, że mają powody do dumy, to jednak uważają, że obnoszenie się z tym jest nie na miejscu. Tymczasem umiejętność docenienia i pochwalenia swoimi osiągnięciami to klucz do bycia wybitnym, we własnych i cudzych oczach. W ramach szeroko zakrojonej kampanii stworzyliśmy dla klienta m.in. spoty reklamowe, zaplanowaliśmy działania z influencerami, a także zrealizowaliśmy szereg eventów.