Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Marka Kupiec to tradycyjna marka polskich, zdrowych produktów bazujących na ziarnach. Kluczowym wyzwaniem Kupca było to, jak, nie tracąc tradycyjnych klientów, przyciągnąć do swojej oferty tych młodszych. Przeprowadziliśmy wnikliwą analizę rynku, konkurencji, oczekiwań konsumentów oraz aktualnych...
Marka Kupiec to tradycyjna marka polskich, zdrowych produktów bazujących na ziarnach. Kluczowym wyzwaniem Kupca było to, jak, nie tracąc tradycyjnych klientów, przyciągnąć do swojej oferty tych młodszych. Przeprowadziliśmy wnikliwą analizę rynku, konkurencji, oczekiwań konsumentów oraz aktualnych trendów i na tej podstawie stworzyliśmy nie tylko nową strategię komunikacji marki na rynki polskie i zagraniczne, ale także nowe hasło w wersji polskiej („Kupiec. Dla zakręconych, naturalnie!”) i angielskiej („Kupiec. If nature is your second nature!”). Zaproponowaliśmy także nowy key visual oraz styl komunikacji, który bazował na grze słów i humorze. Wskazaliśmy także, jak nową strategię komunikacji marki przełożyć na działania angażujące konsumentów, a także działania w ramach komunikacji wewnętrznej. W oparciu o stworzoną przez nas strategię zrealizowaliśmy szereg działań taktycznych dla poszczególnych grup produktowych (produktów śniadaniowych i kasz) obejmujących działania reklamowe i PRowe oraz kampanie digital.