Bella

  • Klient TZMO
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2024
  • Produkt Bella
  • Kategorie Kampanie społeczne i CSR, Touchpoint, Digital, Media, PR&Event, Content, Doradztwo strategiczne

Bella szukała nowego pomysłu na to, jak wesprzeć najmłodsze konsumentki, które po raz pierwszy doświadczają okresu. W oparciu o wyniki badania, z którego wynikało, że obecne pokolenie dziewczynek dużo bardziej przeżywa pierwszy okres, niż ich matki, stworzyliśmy od podstaw program edukacyjny...

Bella szukała nowego pomysłu na to, jak wesprzeć najmłodsze konsumentki, które po raz pierwszy doświadczają okresu. W oparciu o wyniki badania, z którego wynikało, że obecne pokolenie dziewczynek dużo bardziej przeżywa pierwszy okres, niż ich matki, stworzyliśmy od podstaw program edukacyjny „Okres no Stres”, który w przeciwieństwie do innych tego typu programów, skupił się właśnie na psychologicznych wyzwaniach związanych z pierwszym okresem. Nauczyciele klas IV szkoły podstawowej otrzymali pełen pakiet narzędzi, by móc poprowadzić lekcje w oparciu o scenariusz zajęć przygotowany pod tym kątem przez edukatorkę i influencerkę Tosię Kopyt. Program nagłośniliśmy poprzez działania PR, influencer marketing oraz działania contentowe w social mediach oraz mediach on-line. Już w pierwszej edycji programu przekroczyliśmy zakładane KPI, mierzone liczbą szkół, które zgłosiły się do programu wielokrotnie. Program z entuzjazmem przyjęli nauczyciele, ale także rodzice, budując pożądany wizerunek marki Bella, jako zaangażowanej i wspierającej.